Megbízóink
ezerkert

Fruitmarketing Kft.

A magyar gyümölcsfogyasztást ösztönző kampány elsődleges célja a hazai mezőgazdasági termékek piaci helyzetének javítása és az egészségesebb táplálkozási szokások kialakítása. A magyar lakosság nagy része nem fogyaszt elegendő mennyiségű gyümölcsöt, pedig a hazánkban is termő fajták az egészséges életmódhoz nélkülözhetetlen vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmaznak, valamint a betegségek megelőzésében is hatékonyak. Az egészséges táplálkozással kapcsolatos legfrissebb ajánlások szerint naponta háromszor érdemes gyümölcsöt fogyasztani, legalább fél kilogrammos mennyiségben.

szarvas_matyas2

400 kilométer 10 nap alatt 2000 gyerekkel

Szarvas Mátyás többszörös országos bajnok az egészség szolgálatában

csoportkep_pestujhelyi_gyermekotthon

Szabó Zsófi: „Társaságban a legjobb alkotni”

A magunk által készített ajándék sokkal értékesebb – vallja Szabó Zsófi és Som-Balogh Edina. A színésznők a Pestújhelyi Gyermekotthon lakóihoz...

meggybefőtt

Meggy: a sportolók és karcsúsodni vágyók csodaszere

A mélybordó színű, savanykás gyümölcs számos pozitív tulajdonsággal rendelkezik, egészségre gyakorolt jótékony hatását tudományos eredmények igazolják. A meggy a sportolók...

kecel_meggyfesztival

Meggyfesztivált rendeznek Kecelen

Melyik a legkedveltebb meggyes finomság? Ki főzi a legfinomabb lekvárt? Ki tud a legmesszebbre meggymagot köpni? Ez is kiderül Kecelen...

bodza_virag

Bodza – természetesen az influenza ellen

A tünetek kezelésére világszerte használják a bodzát, itthon ritkán hallani jótékony hatásairól

keleti_andrea_karacsonyfa

Keleti Andi illatos almatortát sütött gyermekeivel

Illatos almatorta, szegfűszeg gombos hóember és csilingelő karácsonyfa díszek – Keleti Andi és gyermekei így készülnek a közelgő ünnepekre

A knife in a red  apple

5 meglepő dolog, amit nem tudtunk az almáról

Az alma évezredek óta hazánk legnépszerűbb gyümölcse, mégis vannak olyan érdekességek, amelyeket kevesen tudnak erről a pirospozsgás finomságról. Például a...